Welkom - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Yvette Nijboer - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Yvette Nijboer - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

07 April 2012 | Nederland, Dedemsvaart

Lieve mensen,

Na precies 51 weken in Nederland geweest te zijn vind ik het tijd worden om weer op reis te gaan. 24 april vertrek ik voor zes maanden naar midden-Amerika, om precies te zijn de hoofdstad van Honduras, Tegucigalpa. Hier ga ik als European Voluntary Service (EVS) vrijwilliger 6 maanden Spaans leren en werken in een psycho-pedagogisch centrum. De komende maanden zal ik hierover meer vertellen. Via dit weblog wil ik jullie graag weer een beetje op de hoogte houden van mijn belevenissen en ik hoop natuurlijk ook af en toe wat van jullie te horen!

Liefs Yvette

• 07 April 2012 - 12:44

Nynke:

Hoi Yvette, wat een toffe reis heb jij voor de boeg! Ik ga je zeker volgen via je blog hoor. Veel succes met de laatste voorbereidingen!! Groetjes, Nynke (MOV)

• 07 April 2012 - 15:35

Marlies:

Vet gaaf! :-)

• 07 April 2012 - 16:05

Evelien:

Hoppa daar gaat ze: onze wereldreiziger! Super tof! :D Geniet alvast van de voorpret ;)

• 07 April 2012 - 21:06

Ardjan:

Supergaaf! Veel plezier!

• 08 April 2012 - 14:29

Benita Beukema:

Hoi Yvette,

Misschien gaan onze nachtelijke gesprekken wel een vervolg krijgen als je in Honduras bent. Heel veel succes gewenst, tent zit hier alweer vol.
    Haha.

• 08 April 2012 - 17:32

Elly B:

wat bijzonder, veel succes met je voorbereidingen

• 11 April 2012 - 15:17

Marian:

Leuk, succes met de laatste voorbereidingen en ik ga je weer volgen!
    Groetjes, Marian

• 24 April 2012 - 07:29

Linda Schevers:

Goede reis Yvette. Maak er wat moois van in Honduras!

• 25 April 2012 - 06:08

Leny:

de eerste helft van de reis goed gegaan! op dit moment zul je hoop ik slapen,en dan het tweede deel van Atlanta naar Honduras,goede vlucht gewenst.